BEST FOLLOWERS

27 June 2012

BERKARAOKE HUJUNG MINGGU DI ALI BABA

Greeting Text

Hujung minggu adalah hari yang terbaik untuk berkumpul dengan family
Ahad lepas, mak aku ada menyebut perkataan 'boring'
aku pun rasa perkara yang sama, apa taknye memerap je kat rumah
Tiba2 mak aku berbunyi "jom kita pegi karaoke kat Ali Baba"
aku pun apa lagi....senyum lebar la....huhuhu
Banyak kali jugak aku ingatkan mak aku..

JANGAN LUPA AKTIVITI KITA!!

Al-maklum...ayah aku ni tak suka jalan2 dia lebih prefer duk kat umah
sampai je sana aku bantai lebih 10 lagu...
apa taknye mak aku belanja karaoke 3 jam woooo~~
Dalam karaoke tu sempat jugakla kita orang berposing...


Ruang masuk Ali Baba Karaoke

ececeh...poyo la pulak aku ni...

Antara lagu yang disumbangkan oleh aku..hehe


Antara menu yang di order oleh aku..simple je

Lepas karaoke je berposing la kitaorang

ok, kat sini aku nak share la info kat korang...
apa special nya Ali Baba Karaoke ni...
Harga taklah cekik darah sangat & yang paling penting,,,
bilik dia selesa & sound system yang agak awesome!!



korang sendiri tengok pakej2 yang Ali Baba sediakan

Selamat berkaraoke!




Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Baca Lagi

3 comments:

  1. Anonymous27 June, 2012

    nad...murahnyaaaaa....

    ur blog now's getting awsome la dear....

    ReplyDelete
  2. hehehe..memang murah sue...aku ngan mak ayah aku dah galak dah pegi ali baba...heheh tentang belog tu..aku baru nak jinak2 la sue..hehhe

    ReplyDelete
  3. Anonymous05 July, 2012

    nice dah blog ko.. aku pon tgh godeh2 lagi ni...

    ReplyDelete

Jangan segan2 nak komen tau? Terima kasih banyak2 la kepada yang sudi nak memberi komen & pandangan... ^__^

BLOG INI MILIK MISS KINUKO