BEST FOLLOWERS

27 August 2012

MY LUFLY COUSINS WEDDING PART 2

Greeting Text

Korang ada tak baca entri aku yang sebelumnya? entri bertajuk "Cousin's Wedding Part 1"? (macam la korang kesah sangatkan?hehe..) bukannya apa, hari ni aku nak sambung lagi story-mory sepupu aku punya majlis kahwin...(kalau korang berminat la...) biasalah kalau adik-beradik kahwin serentak, mesti banyak gambar yang akan di snap...lebih2 lagi cousin paling rapat kan, banyak jugak aku snap pict n sanggup tu beli kamera sebelum majlis diaorang..hehe...gambar kat bawah ni sekitar majlis akad nikah cousin aku yang bernama Syahida Adila...panggilan manja dila dilot..ehehe...

comel kan dia? aku pun speechless tengok cousin aku ni...

 

 

 

 

 


Alhamdulillah..tamat sudah zaman bujang Syahida Adila,
& selamat menjadi isteri kepada Mohd Shahril..

 

 

Pengantin adik-beradik....so sweet!

 

 

 

Uhuk2...the next couple?amin,mudah2an...

Ok, tu je yang dapat aku story-mory kan..kita sambung the next entry pulak..



Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Baca Lagi

No comments:

Post a Comment

Jangan segan2 nak komen tau? Terima kasih banyak2 la kepada yang sudi nak memberi komen & pandangan... ^__^

BLOG INI MILIK MISS KINUKO