BEST FOLLOWERS

19 January 2013

FINAL MAHARAJA LAWAK MEGA

Greeting Text
Semalam aku & family aku pegi tengok live MLM 2012 kat Stadium Tertutup MBJB....penat tak hilang lagi ni, apa taknye dari pagi sampai la petang aku duk berbaris untuk dapatkan pas tiket...huhu...itulah dugaannye kalau nak tiket free....walaupun tiket free untuk 2 orang, tapi syaratnya mestilah kena bawa sekali bil astro yang latest...sebab tula aku ajak kawan2 sekali pegi tengok, kalau tak...memang tak cukup tiket nak masuk ke dalam stadium..sambutan kat sana memang happening...biasala kan, orang Jb memang sporting!

orang ramai dah mula berbaris...masa ni baru je pukul 8 pagi...

sambil menunggu tu aku bergambar la kejap...muka menahan kepanasan tu sebenarnye...

lepas kitaorang dapat tiket tu, terjumpa plak dengan jihan raja lawak..kecik je orangnye...

ni lah bonzer2 aku..kiri tu kawan adik aku, yang kanan tu adik aku..perasan macam Aaron Aziz!

sambil menunggu tu, aku terjumpa kereta ahli kumpulan Jambu...peh...

cer teka siapa artis kat atas ni?? dia cantik, cute & sweet orangnye..

haaa...yang ini cer korang teka siapa cik abang yang pakai topi tu??

yeay! mak aku dah sampai time ni pukul 6.30 petang...bergaya sakan dengan tiket MLM...

mak aku yang paling sporting dalam dunia! yeah!

 
alalalala...comelnye yang buat peace tu...hahaha...

alalala...seriusnye muka pakwe aku..time ni dia lapar sebab tu la serius semacam je..hehe...

happy nya diaorang kan...walaupun penat, tapi tetap excited!

ok...kitaorang dah ada dalam stadium...penuh dalam stadium...sesak rasanye...huhu

tempat duduk kitaorang berhadapan dengan tiang...sedih rasanye tak dapat duduk kat bawah..

1 Malaysia dah tau siapa pemenang MLM 2012...



Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Baca Lagi

2 comments:

Jangan segan2 nak komen tau? Terima kasih banyak2 la kepada yang sudi nak memberi komen & pandangan... ^__^

BLOG INI MILIK MISS KINUKO