BEST FOLLOWERS

06 July 2012

CENDOL BOY TERBAIK DARI LADANG

Greeting Text

Semalam, aunt & cousin aku datang ke rumah...diaorang dari Sungai Buloh tapi kerap jugakla diaorang stay kat rumah aku....mungkin kerana diaorang rasa selesa stay kat rumah aku....dengan layanan best dari mak aku....biasalah mak aku ni memang suka sangat orang datang rumah dia,dia minat sangat menjamu orang makan dengan makanan2 yang marvellous!

So, hari ni aunt aku ajak aku & adik aku pergi minum cendol,jalan2 cari makan kat pasar lambak kat tepi laut Pontian...aku pun setuju bangat sebab dapat rasa makanan free..hehe...kitaorang ke Cendol Boy tepi Pasaraya Maslee, Pontian....sumber info mengatakan cendol boy sedap hingga menjilat jari..(aik?makan cendol guna jari ke?bukan guna sudu ke?korang pikirla sendiri ek..)


Harga semangkuk : RM1.50
Kalau ada tambah pulut, RM2.00

Aunt ku Min Mohamed
Thanks aunt belanja kitaorang cendol semangkuk!

Anak aunt aku, Ayim

Adik aku yang pelahap..hehe


So korang jangan lupa nak try cendol boy kat Pontian...
Selamat mencuba!


Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Baca Lagi

No comments:

Post a Comment

Jangan segan2 nak komen tau? Terima kasih banyak2 la kepada yang sudi nak memberi komen & pandangan... ^__^

BLOG INI MILIK MISS KINUKO