BEST FOLLOWERS

22 July 2012

SHOPPING DI KL SOGO

Greeting Text

Aku nak share story sikit la dengan korang....semalam aku & family aku pegi cuci2 mata kat KL SOGO & ONE UTAMA...seronok woo sekali-sekala dapat shopping..lebih2 lagi mak aku yang support aku...apa lagi panjang la langkah aku ni....hehe

KL SOGO macam biasa lah kan, setiap hari ada sale...ni lagi la nak dekat raya, sale giler2 la....aku, mak aku, aunt aku pun jadi rambang mata nak memilih...sebab semua barang2 kat situ cantik2 belaka! buat orang terliur je...penat memanglah penat tapi kalau dah ternampak sana-sini ada sale, kaki ni laju je berjalan..heheh

Sambil bershopping2 tu...kitaorang sempat jugakla snap gambar sana-sini...macam orang jakun kan?ahaks....

Korang tengok sendiri KL SOGO sales sana-sini

aku dengan aunt aku...

mak aku & aunt aku...macam belangkas...hehe

adik aku & aunt aku..pun macam belangkas jugak

mamat perasan hensem..ngeh3

 my lufly family!! muah3..

aku pun apa lagi tak melepaskan peluang
nak posing jugak..tangan kiri kanan penuh
dengan plastic bag...banyak ke?

so, aku nasihatkan kat korang pergilah serbu ke KL SOGO bulan ni..
Sales giler2 punya la..rugi je kalau tak singgah..hehe



Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Baca Lagi

No comments:

Post a Comment

Jangan segan2 nak komen tau? Terima kasih banyak2 la kepada yang sudi nak memberi komen & pandangan... ^__^

BLOG INI MILIK MISS KINUKO