BEST FOLLOWERS

02 July 2012

JALAN-JALAN KE MELAKA

Greeting Text

Hujung minggu kebiasaannya adalah hari paling membosankan..
Bila dapat berjalan2 ke luar Johor, peh! speechless aku dibuatnya...
Sabtu lepas, 30 Jun 2012 aku & family pergi ke Melaka
tu pun sebab ada kenduri kahwin kawan mak aku,
kalau tak lepak aje la kat rumah...huhu
Ada jugakla kitaorang berposing sana sini..
Melaka memang negeri yang unik & happening jugakla...
Lokasi pertama kitaorang biasala kat bangunan merah, A Famosa






Lokasi seterusnya kitaorang teringin nak naik bot RIVER CRUISE
harga seorang cuma RM10 sahaja...








Lokasi ketiga apa lagi shopping kat Dataran Pahlawan
Barang2 kat situ takde la mahal sangat...harga berpatutan jugakla


Last sekali sebelum balik kitaorang menyinggah la ke Uptown Melaka
terletak berhampiran dengan Dataran Pahlawan..
sesak giler kat sana, maklumla hujung minggu kan..
setakat tu jela yang dapat aku storykan..aku dah takde idea ni..k bye!


Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Baca Lagi

No comments:

Post a Comment

Jangan segan2 nak komen tau? Terima kasih banyak2 la kepada yang sudi nak memberi komen & pandangan... ^__^

BLOG INI MILIK MISS KINUKO