BEST FOLLOWERS

12 December 2012

CANTIKNYA TARIKH HARI NI "12/12/12"

Assalamualaikum semua...

Pehh..punya lepak badan aku hari ni ape taknye keja melambak kat ofis..sebab tula aku hari ni tak berapa peka rupa²nye tarikh hari ni cantek giler...itu pun member ofis aku yang ingatkan, kalau tak...hmmm jawabnye aku ketinggalan zaman la...orang dok sibuk² heboh pasal tarikh hari ni...aku plak blur² je nih...

 image by google
Ada yang kata tarikh hari ni tarikh sakaratul dunia atau lebih saintifiknye hari kiamat...hehehe..kelakar rasanya, bukan apa, tu semua kepercayaan orang bukan islam kite yang islam ni kalau percaya jugak tak taula kan? ada pulak yang kata 21 Disember 2012...haha..macam²....


image by google
Tapi yang pasti tarikh cantik macam ni kebiasaanya ramai yang ambil peluang nak buat majlis tunang, kahwin, ada pulak yang rancang nak bersalin pada tarikh hari ni....haa....pelik tak?bukan apa, ada yang sanggup menahan sakit sebab nak bersalin 12.12.12 jugak...hehehehe..

image by google
Walaupun tarikh hari ni cantik, tapi takde apa yang special pun untuk aku....tapi esok, birthday bf aku....hehe...itupun tak taula nak sambut ke tak?sebab masing² busy kan..huhu...



Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Baca Lagi

No comments:

Post a Comment

Jangan segan2 nak komen tau? Terima kasih banyak2 la kepada yang sudi nak memberi komen & pandangan... ^__^

BLOG INI MILIK MISS KINUKO