BEST FOLLOWERS

18 December 2012

MELEBATKAN BULU MATA

Salam..

Korang dok buat apa tu? petang ni aku nak share tips atau petua tentang melebatkan bulu mata (bukan bulu roma tau!) al-maklum, bulu mata aku ni jarang dan pendek...adik aku suka sangat ketawakan bulu mata aku...yang sedihnya bulu mata aku ni tak lentik tapi ke bawah pulak... :'( aku fikir² daripada kena terus diketawakan lebih baik aku tanya member² tentang petua melebatkan bulu mata...aku pun tanya la petua² melebatkan bulu mata kat member aku...nasib la member tu banyak petua tentang kecantikan...


LENDIR LIDAH BUAYA
Gunakan lendir lidah buaya dan sapukan pada bulu mata.


AIR RENDAMAN TEH
Rendam 1 sudu teh dalam 1 cawan air semalaman. Ambil air rendaman teh, usap pada bulu mata dengan hujung jari telunjuk. Boleh juga gunakan minyak zaitun.


Itu petua yang biasa kita dengar la kan? tapi ada satu lagi petua yang mengejutkan aku...aku try la search kat google, petua apa lagi yang menarik untuk dikongsikan...so aku bukalah tuan punya blog ni...nama dia Ogy, pada pandangan aku, petua dia tu bagus jugak dan menarik...korang tau tak dia gunakan apa untuk melebatkan bulu mata??haa...tengok gambar kat bawah ni..


terkejut tak?? kat minda korang mesti terfikir "eh ni kan krim muka"..disebalik krim tu ada kelebihan lain rupa²nya...caranya, korang ambil secolek krim ni pastu korang just sapu je kat akar bulu mata korang...tengok dalam masa seminggu, mesti lebat punya! tapi nak sapu mesti time sebelum tido ok...

Selamat mencuba....



Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Baca Lagi

2 comments:

  1. Anonymous17 May, 2013

    Untuk lebatkan kening boleh tak? Berapa lama untuk nampak kesan?

    ReplyDelete

Jangan segan2 nak komen tau? Terima kasih banyak2 la kepada yang sudi nak memberi komen & pandangan... ^__^

BLOG INI MILIK MISS KINUKO