BEST FOLLOWERS

22 November 2012

♥ Birthday GA by Sharina ♥

Mornink uols! hari ni aku cauti tau, jangan jeles...bukan aku sorang je, tapi seluruh penduduk Johor ok...hehe....bestnya cuti kan? bestla bagi orang yang bekerja macam aku ni...penat mencari rezeki, ganjaran yang aku dapat cuti la..huhu...ok la...tanpa membuang masa dan air liur korang nak membaca entri aku ni..jom kita join birthday giveaway!! korang boleh dapat hadiah tau...kalau nak tau info lebih lanjut, klik banner kat bawah ni okay?


Bloggers yang dipilih untuk di tag :
Hanan
Mr. Firdaus

♥ Birthday GA by Sharina sponsored by Lyssa,Eita,Maisarah,KinaApit,Shida and Atiqah ♥ 
Thanks a lot :)




Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Baca Lagi

5 comments:

  1. nampak menarik je..
    Eira nak join gak..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum..hye..thnks sebab join..:)

    here ! senarai mereka2 yg sporting..Jom BW ~> http://opzzpinky.blogspot.com/2012/11/senarai-peserta-birthday-ga-by-sharina.html

    mana tau korang ada rezeki after BW..insyallah..

    ReplyDelete
  3. Dari GA sama..

    http://ibuberbicara.blogspot.com/2012/11/birthday-ga-by-sharina.html

    ReplyDelete

Jangan segan2 nak komen tau? Terima kasih banyak2 la kepada yang sudi nak memberi komen & pandangan... ^__^

BLOG INI MILIK MISS KINUKO