BEST FOLLOWERS

02 November 2012

PARANORMAL ACTIVITY 4

image from google

Hai semua! korang dah layan cite kat atas tak?aku baru je lepas tengok Paranormal Activity 4...huhu..seram giler kot! mula2 je dah rasa seram..dahsyat jugakla sebab masa aku dalam panggung wayang tu ada sorang lelaki menjerit bagai nak rak..haha..rasa kelakar pun ada jugak kan?aku bagi 5/5 bintang untuk filem ni..

Korang kena pegi sendiri tengok n kena faham jalan cerita paranormal ni..korang kena layan dari 1-3 baru korang akan faham..aku nak cite lebih2 pun tak reti la..hahaha..

Sinopsis Paranormal Avtivity 4 :

Katie dan anak buahnya, Hunter telah muncul semula dan berpindah ke rumah baru. Jiran Katie, Alex dan keluarganya telah mengambil Hunter sebagai anak angkat. Maka berlakulah kejadian seram dan ngeri apabila kesemua keluarga Alex telah diganggu hampir setiap malam dan akhirnya keluarga Alex dibunuh oleh Katie. Hunter telah diambil semula oleh Katie kerana Hunter adalah keturunan nenek moyang Katie yang mengamalkan amalan sihir. Katie menggunakan seorang budak bernama Robbie untuk mendekati Hunter di rumah Alex.

image from google

image from google

image from google

p/s : orang sakit jantung diansihatkan jangan tengok cite ni ok...18SG tuuu sentap jiwa nyah..huhuhu....


Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Baca Lagi

8 comments:

  1. Memang sentap gila tengok..! sampai scene yg scary sikit rasa nak gugur jantung..! >_<

    ReplyDelete
  2. ye ke seram? ramai da dok citer psl paranormal activity ni .. huuu takut la pulak ><

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena tengok tau..huhu baru tau seram atau tak... :)

      Delete
  3. wah.. seram ke nad.. aku tgh tggu ada masa ni baru aku bole p tgok.. cm x sempat jer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu..besttt sue...adik aku arip pun ckp seram maknanye..betul la tu..hehe

      Delete

Jangan segan2 nak komen tau? Terima kasih banyak2 la kepada yang sudi nak memberi komen & pandangan... ^__^

BLOG INI MILIK MISS KINUKO