BEST FOLLOWERS

17 November 2012

ROAD TOUR RUMAH SAUDARA-MARAKU

Hai uols! cuti begini korang mesti tengah dok melepak kat rumah je kan? kalau keluar dangan family atau kawan pun maybe petang sikit kot? macam aku la sekarang ni...dok mengerjakan lappy mak aku update entri blog je...kalau waktu bekerja kurang sikit nak menghadap internet....hehehehe...

Semalam aku balik Batu Pahat, kampung halaman aku.....al-kisah, auntie aku bawa bakal suami dia untuk bertemu keluarga sebelah mak aku kat Batu Pahat....ini merupakan third marriage dia, mudah-mudahan bakal suami dia ni dapat jaga dia hingga ke ahir hayat...kesian auntie aku, dah dua kali gagal dalam rumahtangga, now dia dah ketemu dengan teman hidup yang sesuai untuk dia...dari pengamatan aku, uncle ni ok, penyayang, sangat caring, berharta & yang paling sweet....uncle ni soft spoken....huhuhu...

Banyak jugak la rumah saudara-mara dapat singgah..ada dalam 2 buah rumah 1 hari..kira ok la...keesokan hari, kitaorang ke rumah makcik aku kat jb...hari ni plak nak round rumah makcik kat area pontian pulak..

ini juadah kat rumah mak uda & pak uda aku kat batu pahat...amacam?terliur tak?

pakai tudung oren tu cousin aku, kak ave & anak dia....

kiri tu mak uda aku, kanan tu bakal pengantin, aunt min...berseri-seri bakal pengantin ni!

haa...yang tengah tu la future husband auntie aku...baju kuning tu ayah aku & baju purple tu adik aku

we are bff!!! hehe...aku dengan aunt aku macam adik kakak je kan?

next house, rumah aunt aku, aunt jah & uncle yes...huhu...sampai je terus makan...

auntie aku sibuk melayan kerenah cucu dia...

macam-macam gaya cousin aku ni..pasangan suami-isteri yang gojes!

keesokan hari kitaorang tiba ke rumah auntie aku kat jb...posing bagai!

mak aku tetap ceria bila berposing...sebelah mak aku tu...uncle aku...

aku memang suka ambil gambar curi..hehe...jangan marah uncle zawawi...kite suke tengok uncle!

cousin aku, ayim perasan hot! hehehe...

mak aku dengan anak buah & cucu saudaranya berposing jugak!

p/s : seronok dapat berkumpul dengan family....hilang segala stress & masalah sekejap..huhu




Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Baca Lagi

No comments:

Post a Comment

Jangan segan2 nak komen tau? Terima kasih banyak2 la kepada yang sudi nak memberi komen & pandangan... ^__^

BLOG INI MILIK MISS KINUKO