BEST FOLLOWERS

31 October 2012

OUTDOOR SHOOTING TAKEN BY ME

Selamat siang!! petang2 begini mata aku dah mula layu semacam...keja kat office melambak, tapi bila dah mengantuk, apa lagi aku mula la mengalihkan mata ni kejap melawat blog kawan2, buat entri syok sendiri...hehe...

korang masih ingat lagi tak kisah cousin aku kahwin tempoh hari? gambar sepanjang majlis dah habis aku upload, kali ni aku nak upload gambar outdoor pulak...gambar2 ni aku yang shoot sendiri tau? masa tu aku  saja2 je follow abang aku, dia memang photographer tegar...aku ni guna kamera biasa je...hehe..kalau sudi korang komen la sikit gambar2 kat bawah ni ye?aku baru nak belajar2, tapi serius!!! memang penat kalau ambil gambar outdoor ni...dari tengah hari sampailah petang tak boleh duduk diam...




gambar2 kat atas ni gambar2 candid sebelum outdoor shooting..

lokasi penggambaran di golf club batu pahat (berhampiran asrama anak yatim)....cantik gak view kat situ.....cuma kurang selesa sebab ada orang tengah main golf, adakalanya kitaorang terpaksa berganjak ke tempat yang lebih selamat, takut terkena bola golf...huhuhu...

















 






okla tu je yang dapat aku kongsikan kat korang gambar2 sekitar photoshoot...
time tu aku dah penat sangat sampai kaki pun dah lenguh2..asyik fikir nak tido je...
huhuhu...okla, mata aku pun dah kelat, chow dulu ye..bye!!


Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Baca Lagi

2 comments:

Jangan segan2 nak komen tau? Terima kasih banyak2 la kepada yang sudi nak memberi komen & pandangan... ^__^

BLOG INI MILIK MISS KINUKO