BEST FOLLOWERS

14 October 2012

MY LIL COUSIN WEDDING-AIN & ISHARMAN

Semalam aku, parents aku & bf aku menghadirkan diri ke majlis kahwin cousin aku (saudara sebelah ayah aku) kat dewan beringin, gombak...jauh perjalanan kitaorang kan?mak aku beria-ia nak pegi sebab cousin aku ni anak tunggal, so kesian kalau tak pegi...

Walaupun jauh perjalanan, cuaca semalam rasa redup je so tak rasa berpeluh & yang penting aku tak sakit kepala...confirm kalau cuaca panas mesti aku sakit kepala...kitaorang sampai2 je, lauk-lauk banyak kehabisan, makcik aku sampai menangis sebab tak sangka jemputan dia terlebih...dia jemput 2,500 orang, tapi dianggarkan 4,000 orang datang ke situ.....kesian makcik aku...tapi alhamdulillah, masalah dapat settle, nasib catering tu masak sekali lagi...majlis selesai dalam pukul 6 petang, huhu...jom layan gambar2 kat bawah ye....

cousin aku bersama kawan2 dia..comel2 je..

ni family makcik aku, (cik yah) bersama suami, anak2 & menantu...

ni family mak long aku bersama anak2 dia, menantu & cucu..

haa...ni family aku...hehe

ni family pak ngah aku bersama isteri, anak2 & menantu...

ni la jejaka muo terhebat di pasaran..haha...cousin lelaki...

ni semua cousin perempuan...aku terselit jugak dalam ramai2 tu...

tudung hitam tu kak hanee & kak eylin, cousin aku..

pengantin comel...cantik baju dia i like black!

p/s : semoga berbahagia hingga ke akhir hayat ain & isharman!



Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Baca Lagi

2 comments:

Jangan segan2 nak komen tau? Terima kasih banyak2 la kepada yang sudi nak memberi komen & pandangan... ^__^

BLOG INI MILIK MISS KINUKO