BEST FOLLOWERS

08 October 2012

FAREWELL MY OFFICEMATE

Greeting Text

Good morning uols...apa kabar korang semua?ada bagus?pagi2 lagi aku dah layan blog kan?tapi bukan bermakna aku takde keja lain nak dibuat..hehehe...pagi ni aku rasa kehilangan member a.k.a Penolong Pengurus aku...macam tak percaya dia dah bersara....walaupun dia berusia, tapi dia best sangat! dia juga seorang pendengar yang baik....pada aku, walaupun kita ada pangkat tak perlu la nak tunjuk bossy bagai, bila terlampau bossy, staff bawahan pun rasa tak selesa, keja pun takde semangat dll. bukan bermakna kita tak hormat orang atasan, tapi kalau keja dalam keadaan tekanan pun tak best jugak kan?

al-kisah, Penolong Pengurus aku ni bersara pada 5 Oktober lepas, so Ketua Bahagian aku ni bermurah hati nak buat farewell untuk dia...tapi buat kecil-kecilan je kat dalam office....bahagian yang terlibat Bahagian Perancangan dan Penilaian, Bahagian Perkilangan, Bahagian Dana & Setiausaha Anak Syarikat PPNJ, semuanya duduk 1 floor....majlis ni berlangsung time kitaorang semua berkemas2 nak balik...tapi takpela, sesekali balik lambat sebab mengenangkan kawan baik kan?

yang baju biru tu boss department aku..nama dia Incik Salleh
yang menyengih tu member2 kamcing..hehe

boss aku khusyuk giler bagi kata2 aluan..

haa..yang baju biru tula Penolong Pengurus aku yang sempoi!
yang berdiri sebelah tu enterprem je..haha..sorry wan!

masing2 tekun mendengar..aku je melilau2 snap gambar orang..

sempoi je akak2 PPNJ ni...menanti jamuan yang terhidang..hehe

tetamu yang diraikan..En. Samiin...ceria je muka orang nak pencen...

jejaka2 idaman malaya..haha

korang sendiri dapat tengok betapa periang nya boss aku ni...

akhirnya...ada jugak muka aku..hehe...selebet je...

last, sebelum berpisah, En. Samiin ada bagi aku peluang bisnes,
tak sabar rasanya nak jadi bisnes man macam dia, sebab bisnes la dia mampu
hidup mewah macam sekarang...sekurang2nya lepas dia pencen, dia takdela terperap
je kat rumah..ada jugakla aktiviti nak dibuat...semoga berjaya En. Miin!!!



Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Baca Lagi

No comments:

Post a Comment

Jangan segan2 nak komen tau? Terima kasih banyak2 la kepada yang sudi nak memberi komen & pandangan... ^__^

BLOG INI MILIK MISS KINUKO