BEST FOLLOWERS

28 October 2012

LEPAKING BERSAMA COUSIN2 KU YANG TERSAYANG

Semalam aku & cousin2 terchenta pegi lepak2, tengok wayang, kacau2 mak nyah kat susur (Johor Bahru)...(takde keja kan kitaorang?)...happening giler malam semalam, tak dapat dibayangkan kalau dah berkumpul macam tu...lagi2 headmaster kitaorang 'Fathur Harun' paling hot malam semalam...mulut mengalahkan Azwan Ali uols...hahaha...

Semalam jugak kitaorang layan movie paranormal activity 4..aku ingatkan tak seram, rupa2nya seram giler cite tu...terasa rentap sey jantung aku!!!aku bagi 5 bintang la untuk filem tu...thrill giler!!!haha...korang layan jela ek pict2 kat bawah ni....

otw to jb..jejaka2 idaman malaya..

ni dia Fathur Harun......the best cousin i ever had!

time ni baru lepas nonton wayang kat cs, cerita paranormal activity 4...seram giler...

hot guy..ramai mak nyah kenal cousin aku ni...hehehe

lepas tengok wayang, kitaorang lepak minum2 di Zorro Stulang...kena angin laut jap..

time ni pukul 2 pagi...mata sume dah stim je nak tido..tengok mata aku tu..

comel kamu buat cenggitu... (bajet cute)

sweetest cousin..

scary sungguh muka cik abg kat belakang tu...yang depan control cute..

kebosanan melanda..

lepas lepak di zorro, kitaorang terus hantar anne balik..mak dia dah bising..
lepas tu kitaorang buat keja giler usha2 mak nyah kat susur...
bukan tu je, masa adik aku nak usha, tiba2 polis datang buat serbuan...
apa lagi, kitaorang pun follow polis dari belakang...dapat pengalaman baru!



Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Baca Lagi

No comments:

Post a Comment

Jangan segan2 nak komen tau? Terima kasih banyak2 la kepada yang sudi nak memberi komen & pandangan... ^__^

BLOG INI MILIK MISS KINUKO