BEST FOLLOWERS

19 October 2012

MESYUARAT AGUNG TAHUNAN PPNJ

Alahai..petang2 macam ni aku dah mula la malas nak buat keja...sebelum balik, aku akan survey kawan2 punya blog atau kalau rajin, apa lagi join segmen blogwalking..hehe...bulan ni aku agak sibuk dengan kerja2 di office...sibuk aku mengalahkan Ketua Bahagian aku...tak boleh nak mengular kejap, ada je orang mencari aku...cisss....

Oh ye, bulan ni juga jabatan aku ada mengadakan Mesyuarat Agung Tahunan...mesyuarat diadakan 2 hari, dari kelmarin hingga semalam..seronok tahun ni sebab ada pemilihan Ahli Jemaah Pengarah...al-kisah, aku dikehendaki hadir untuk bertugas di sana sebagai urusetia persembahan dan kebudayaan & penyediaan dokumen...wahhh...orang terpenting kat PPNJ!! (perasan)..hehe...Apa itu PPNJ? sebuah jabatan bernama "PERTUBUHAN PELADANG NEGERI JOHOR" alhamdulillah dah hampir 9 tahun aku berkhidmat di sana..apa kata korang layan je gambar2 kat bawah ni sebab aku dah penat nak bagi penerangan...huhu...

banner pada malam perasmian...

officemate aku, tini bukan main lagi dengan bulu mata palsu nye...

wahhh..bukan main segak lagi incik adnan & incik hafidz kite..diaorang officemate aku..

perwakilan2 yang terdiri daripada ahli PPNJ sedang berjalan di red carpet..

penari2 zapin PPNJ...terbaik!!!

bunyi kompang bergema di luar dewan, setelah Menteri Besar Johor tiba di perkarangan..

cik tini kite berposing dengan walkie-talkie..beri isyarat kat AJK kitaorang dalam dewan..

aku walaupun penat, tapi seronok..bukan senang nak dapat peluang macam ni...

ahli2 jemaah pengarah sedang bersalam-salaman dengan MB Johor..

perwakilan2 PPNJ seramai 400 orang membanjiri dewan..

seronoknye korang bila dapat santap..hehe

amboiii..aku pun apa kurangnye...seronok dapat makan free!!!

kitaorang duduk satu meja dengan perwakilan wanita..wahhh...besar kabel..haha

sambil makan, tetamu2 VIP dihiburkan dengan lagu ghazal..

yang duduk tu kak rohani, dia la jadi MC malam tu..memang superb!!

mak2 dara berposing kecuali yang tengah tu..bujang trang tang2..hehe

mak2 dara & anak2 dara berposing..

vogue da vas masing2..setahun sekali kan?hehe

Selesai majlis perasmian malam tu dalam pukul 12 malam, aku dengan member aku tini cabut balik ke rumah....sebab keesokan harinya kitaorang bertugas lagi...pukul 6.30 pagi nak kena bertolak dari rumah, nak kena sampai hotel tu sebelum pukul 8 pagi..pehh...pendek kata rabak la bijik mata kitaorang...tapi pagi semalam kitaorang terlewat sampai sebab jammed...letih beb!

sampai2 je terus kitaorang bertugas duduk dalam dewan mesyuarat....

member aku keletihan sampai make up pun tak sempat pakai..

perwakilan sedang membuat undian memilih Ahli Jemaah Pengarah yang mereka suka..


berposing dulu sebelum mesyuarat...

ok..kitaorang mesyuarat dulu....tak boleh bising2...hehehe...



Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Baca Lagi

No comments:

Post a Comment

Jangan segan2 nak komen tau? Terima kasih banyak2 la kepada yang sudi nak memberi komen & pandangan... ^__^

BLOG INI MILIK MISS KINUKO