BEST FOLLOWERS

12 October 2012

SEGMEN : JOM BLOGWALKING BY ADAMAZRALICIOUS


Greeting Text

hallo bloggerians! ketemu kita lagi dalam segmen blogwalking...
entah kenapa tiba2 aku rasa sunyi kalau tak join..ahaks!
so, bagi korang yang ingin menambah2kan lagi followers,
mari kita ramai2 kasi terjah ini segmen..huhu...simple awesome...

FOLLOWERS MISS KINUKO : 224

tarikh tutup sebelum 16 Oktober 2012

p/s : kalau nak join, korang just klik kat banner di atas ye...




Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Baca Lagi

8 comments:

  1. Datang balas singgahan dari segmen yang sama. Done follow you ;)

    http://dayahpunyerbelog.blogspot.com/2012/10/segmen-jom-blogwalking.html

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. dah habis pun takpe..hehe..janji dapat tambah kenalan...

      Delete

Jangan segan2 nak komen tau? Terima kasih banyak2 la kepada yang sudi nak memberi komen & pandangan... ^__^

BLOG INI MILIK MISS KINUKO