BEST FOLLOWERS

01 October 2012

"SINISTER" HORROR MOVIES


Rasa excited sangat nak tengok filem seram "Sinister" 
yang akan keluar panggung pada hujung tahun 2012 ni...
bagi korang yang suka filem2 seram ni apa kata korang
keluar modal sikit rajin2kan diri ke panggung wayang..
Jom kita ramai2 baca sinopsis kat bawah ni...

SINISTER menceritakan tentang Ellison (Ethan Hawke), seorang penulis novel kisah kriminal berdasarkan kisah nyata yang pindah bersama keluarganya di sebuah rumah lama. Rumah tersebut adalah rumah yang dulunya pernah ditinggalkan oleh sebuah keluarga yang hilang dengan misteri. Ellison mulai  curiga dan menemukan petunjuk saat dia melihat rakaman-rakaman video milik keluarga tersebut yang ternyata menyimpan pelbagai petunjuk dan penampakan ‘makhluk’ yang mengerikan. Kemudian makhluk itu telah mengancam keselamatannya dan keluarganya.
SINISTER  dibintangi oleh Ethan Hawke (Before Sunrise, Daybreakers), Vincent D’Onofrio (Men In Black), Juliet Rylance (Animal), dan James Ransone (The Son of No One). Filem ini akan ditayangkan pada tahun 2012 sempena sambutan hari Halloween.


               So sama2la kita nantikan filem ni keluar kat panggung wayang ye? Selamat menonton!!



Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Baca Lagi

10 comments:

  1. owh minat sungguh!
    x sabar nak tgk ni. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..jom kite ramai2 memenuhkan panggung wayang.. :D

      Delete
  2. mcm best je nad... huhu..lame aku x tgok wayang....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula..aku tengok trailer dia je MEMANG BEST...

      Delete
  3. Aku ada tgk trailer dia...terkejut gak aksi suspen dia ni...wajib tgk!!!

    ReplyDelete
  4. (: wehhh, baru tau pasal ni! aku nak tengok nanti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. besttt wooo...jangan lepaskan peluang tau..huhu

      Delete

Jangan segan2 nak komen tau? Terima kasih banyak2 la kepada yang sudi nak memberi komen & pandangan... ^__^

BLOG INI MILIK MISS KINUKO