BEST FOLLOWERS

04 October 2012

JALAN2 CARI MAKAN DI MANJUNG, LUMUT & MARINA ISLAND

Greeting Text

Masa aku bercuti di Teluk Intan, Perak tu mak aku ada simpan niat nak makan rojak manjung kat Manjung, Sitiawan...dah belasan tahun rasanya tak pekena rojak manjung!! lepas makan2 tu kitaorang jalan2 ke Marina Island, Lumut dan lokasi terakhir Teluk Batik...tanpa membuang masa, jom layan gambar2 kat bawah ni ye...





Lokasi pertama : Pekena rojak manjung dulu...yahooo!



 

 




Lokasi kedua : Marina Island...peacefull places!!
cuaca kat situ agak panas, sampai kering tekakku..
lepas puas berposing bagai, pekena plak cendol...sodap! 



 


Lokasi ketiga : Lumut...jalan2 cuci mata je..hehe...

Lokasi terakhir, kitaorang teringin sangat nak tengok perubahan kat Teluk Batik..
tapi ternyata sama, takde apa2 yang berubah...still macam dulu,
dalam pada tu aku dah kepenatan tak larat beb nak snap gambar...
so lepas kitaorang lepak2 menghirup udara laut,
kitaorang pun balik dengan kekenyangan + kepenatan..



Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Baca Lagi

8 comments:

  1. Bestnye bercuti.... Cuti2 sambil makan2. Nyummmehhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..besttt sangat!! rasa rileks je bila dapat bercuti..

      Delete
  2. Lame aku x p bercuti..bile la aku nak p vacation ni.. =°_=

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu..tula aku ni pun 4 tahun sekali agaknye dapat pegi ke perak....

      Delete
  3. marina island tu cantik kan...sesuai utk wedding photoshoot

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang cantik...teruja sangat dapat pijak kaki kat sane..hehe

      Delete
  4. (: baru follow u. holiday was a cool time (: janji enjoy and dpt sepnd time masa tu, mesti happy sngt2.

    ReplyDelete

Jangan segan2 nak komen tau? Terima kasih banyak2 la kepada yang sudi nak memberi komen & pandangan... ^__^

BLOG INI MILIK MISS KINUKO